Monday, November 15, 2010

2nd or final sem..

Da nk start 2nd sem da ea.. Jap je ase.. Nnt msti ade yg xjumpa da..
Ade yg dpt B. Ed. Tesl.. Ade yg maybe tukar..
Mm.. Da brp bulan dok sme2.. Ngan masa yg da diluangkn..
Sdey r lak nk hbs sem.. Pape un, kna la manfaatkn 2nd sem ni..
Nme pon first sem dpt 2.78 je.. Wat malu je.. Haha..
Tp seb xde repeat.. N ckp sal study..
Muet un bru hbs.. Pergh!!
Minx2 la dpt band 4 or lbey.. Tp ase cam xyakin lak..
Haish.. 2nd sem ni kna bnyk melepak bilik Teng r..
Sbb bg aku die brilliant.. N 2nd sem ada drama?
Haha.. Xtaw la camne klas 2 nnt..
Kaku.. Kekok.. Keras.. Smua ada.. Haha..
Xley byg tol cane klas 2 nnt.. Haish..
Da la kna shuffle klas.. Cam skola lak ase..
Kla ngan dak2 klaz lama asenye ok je kot..
Sbb da biasa.. Risau lak..
Ckup la sal study..

New sem mean new allowance..
N I love that.. Lbih kurang Rm 1200..
Wlaupn xsebanyak sem 1.. Tp ok la 2..
Syukur la jgk.. Cuba kla xdpt tros..
Maw nangis aku.. Hahah..
Tp byk bende nk kna byr kot..
Bil fon yg da trtunggak dua bulan.. Haha..
Broadband ni.. Topup xyah ckp la..
Seb xda awek.. Haha..
Daily expenses 2 lg la..
Aku ni da la eating machine..
Bg je pape aku telan.. Makanan la..
Tp an.. Aku xley mkn hati ayam r.. Huhu..
Ketam sbb alergik..
Haha.. Ape la aku ngarut ni..
Post je la..


No comments:

Post a Comment